top of page
СЕРВИЗ И ПОДДРЪЖКА
Доставка, монтаж, обучение за работа, диагностика, сервиз, профилактика и абонаментна поддръжка на най-високо ниво.
ДОСТАВКА: Доставката на медицинска апаратура в много случаи е омаловажаван етап от покупката на медицинските изделия. Уредите, които нашата фирма доставя се тестват три пъти преди да бъдат доставени до крайния клиент. Първият етап е когато ние приемаме стоката от производителя - в случай на несъответствие със заявения продукт, ние правим рекламация пред производителя в най-кратки срокове след доставката, за да се вземат своевременни мерки и да бъде изпратен нов продукт възможно най-бързо. Вторият етап от проверката се състои преди продуктът да бъде транспортиран към крайния потребител. Този етап цели да гарантира функционалността на апарата в пълната му окомплектовка и най-вече неговите аксесоари /батерии, кабели, консумативи/. Апаратурата се тества за трети и последен път при самата доставка на апарата. Този етап цели да открие възможни дефекти или щети, нанесени по време на транспорта до потребителя. Без значение дали доставката се извършва от наш представител или продуктът се изпрати по спедиторска фирма, Вие знаете, че може да започнете работа с него веднага.
МОНТАЖ: Монтажът на медицинска апаратура в много случаи се свързва единствено с техническата дейност по инсталация на медицинските изделия в предвидената за целта среда. В редица случаи, дори след въвеждане в експлоатация, се пренебрегва задължението на сервизния отдел да предвиди всички приложими периферия /жични и безжични/ за пълната функционалност на изделието. Правилният монтаж гарантира, че потребителят ще може да използва всички възможни функции на уреда, не само с доставените от фирмата изделия, но и с вече наличните устройства. Ние гарантираме, че ще използваме в максимална степен наличната инфраструктура, така че доставената апаратура да бъде максимално ефективна.
ОБУЧЕНИЕ: Особено важен компонент при доставка на апарати с високо ниво на сложност и в случаите, в които дори упътването за работа на български не е достатъчно за използване на пълния потенциал на апаратурата. Особено в случаите на доставка на ехографи можем да разграничим трите основни нива на обучение.
1. Обучение за основните функции на апарата - цели да запознае клиента с базовите изисквания за безопасна работа с апарата - включване, изключване, предпазни мерки при работа, функционалност на апаратурата, начини за поддръжка/почистване/дезинфекция/стерилизация, основни инструкции за практическата употреба и др. Този етап на обучение се провежда при физическата доставка на апарата.
2. Настройка на апаратурата в основните режими на работа спрямо изискванията на клиента. Този етап гарантира, че потребителят ще бъде в състояние да изпълнява своята регулярна диагностична или лечебна дейност без да прави компромис в предоставените към пациента услуги. Обучението се извършва при доставката на апаратурата.
3. Последващо обучение - задължителен етап при по-сложна и комплексна апаратура. Насрочва се не по-рано от 5 работни дни след доставката. Цели да отговори на въпросите, които са възникнали при работата с апаратурата. По тази причина ние винаги съветваме потребителите да записват възникналите въпроси. Потребителите могат да използват този етап допълнително като осигурят присъствие на персонал от отделението/структурата, който не е присъствал на първоначалното обучение.
ДИАГНОСТИКА И НАСТРОЙКА: Етап от поддръжката на медицинска апаратура, който може да усложни живота на всеки потребител. Без значение дали е извършен некомпетентно или поради неглижиране, този етап може да доведе до редица неприятности, включително допълнителни разходи и удължено време за отстраняване на възникнала впоследствие повреда. Нашият екип отделя специално внимание на диагностиката както на функциониращи, така и на повредени апарати. Обърнете се към нас и при необходимост от настройка на образа на ултразвукови системи от различни марки. Освен настройката на образа на самия апарат, ние ще дадем препоръки за оптимизиране на работната среда.
СЕРВИЗ: Без съмнение най-неприятната процедура за потребителя. Ние гарантираме, че сервизните услуги, които предлагаме са водени единствено от желанието да осигурим максимално ефективно решение за нашите клиенти. "КЮ ЕМ МЕДИТЕХ" ЕООД е една от малкото фирми на пазара, които осигуряват употребявани резервни части за повредена апаратура при изрично желание от потребителя. При запитване за сервизно обслужване опишете детайлно проблема чрез формата на контакт в сайта, като същевременно е необходима и детайлна информация за самия продукт - производител, модел, дата на въвеждане в експлоатация, сериен номер и всяка друга информация, която сметнете за полезна.
ВНИМАНИЕ: "КЮ ЕМ МЕДИТЕХ" ЕООД извършва сервизни дейности на медицинска апаратура от производители, за които фирмата е оторизирана да изпълнява техническа поддръжка.
bottom of page